Mom8763 evet ben uyguladım. Benimkini 6 ayında teşhis etti pardon ama aptal doktor. Ben 1. Ayından beri doktor bey bu çocuk neden bu kadar ağlıyor neden çok gazi var neden kakasini yapamıyor neden cildinde lekeler çıktı dediğim halde bana hepsi geçer dedi dedi en son ek gıdada yoğurt verdim çocuk çatlayacaktı. Bana diyor ki cocuk mafolmus olur tabi ben miyim doktor valla bu konuda çok sinirliyim diyet yaptım 2. Gününde çocuk rahatladı. Şimdi özel mama içiyor. Gazim var diye aglayan uyumayan bebek yok şimdi başka şeylerden uyumuyor o ayrı.