Merhaba hanımlar, oğlum 7 aylık olacak ve biliyosunuz ki doktorlar gece beslenmesini kesebilirsiniz diyor . Ama son 2 haftadır sürekli kalkiyo emmek istiyo ve meme ağzımda uyuyayim istiyo . Bana da çok zor oluyo küçükken bile gece 2 defa kalkardı artık zorlaniyorum uyku falan kalmadı , hortlak gibi oldum . Sorum şu ki yatmadan biberonla hangi marka mama verilebilir , ya da yok tutup uykusunu bölmeyecek bi tarif bilen var mı? 😑