Arkadaşlar daha yeni belki bir iki haftadır mama kullanıyoruz. Hem emziriyorum hemde arada mama veriyorum. Yalnız bebeğim gece mama verip yatirdimmi onu kusuyor sabah bakıyorum kusmus kurumus ikidir oyle yapıyor yedirip yatirdimmi. Ama gündüzleri öyle bi sıkıntımız yok mamayi çıkarmıyor emdiginde de hiç sıkıntı olmuyor zaten. Böyle olan varmi acaba? Sindirmeden uyuyormu acaba neden oluyor anlamadım?