saddov Gzde07 yok ben hiç o dönemde bi ağrı hissetmedim kasıklarımda bi his oluyo tanımlamıyorum ama ağrı değil böyle baskı gibi
MinikAydoganlar Gzde07 Doktora gittiniz mi doğumdan sonra yumurtlama döneminde mahfoluyorum ya . Yumurtalıklarım patlayacak gibi agiriyor
Gzde07 MinikAydoganlar gittim emzirmeyi bırakınca doğum kontrol hapına başlayalım dedi yumurtlama olmayınca ağrı da olmaz
Turunckafam Doğumdan sonra bendede olmaya başladı önceden bilmezdim adetten tam 1 hafta sonra başlıyor iki üç güne diniyor ama ilk gün adet olcakmis gibi sızlıyor inceden 😌 banada garip geliyor 30 yıldır olmuodu niye ⅞ aydır var