sademinannesi Kızlar bebeklerinizin kulaklarını nasıl temizliyorsunuz ? Ben kulak çöpünün zararlı olduğunu öğrendim başka önerileriniz var mı ?
balyanakannesi2 sademinannesi Kulak çubuğu kullanıyorum ama içine sokmuyorum. Sadece kıkırdak arasını temizliyorum kulağıını da temiz bir tülbent ile kuruluyorum
mom726272 sademinannesi sadece kulağının arkasını ve görünen iç kısmını siliyorum. Kulak deliğini temizlemiyorum. Biriken kir kendiliğinden deliğin ağzına geliyor elimle alıyorum bazen. Bazen de kendiliğinden yatağa düşmüş oluyor.
sademinannesi Deletedmom5284 bende banyodan sonra hep siliyorum ama yinede sormak istedim teşekkürler
sademinannesi balyanakannesi2 bende banyo sonrası kuruluyorum hep ama merak ettim başka yöntem kullanan var mı diye teşekkür ederim ☺️
Rabiazulal Youtubede prof dok osman gönülal var takip edersen asla dokumayın çocukların kulağının içine diyor pislik çıktığında alın kepçe kısmını temizleyim sadece diyor
sademinannesi Rabiazulal bende o şekilde temizliyorum görünen pislikler kendi kepçe kısmına gelmediği sürece dokunmuyorum ama merak ettim başka bir yöntem kullanan var mı diye teşekkürler ☺️
sademinannesi mom726272 aynen bende kulak deliğindeki pisliği yakındaysa elimle alıyorum ya da banyo sonrası müslin bezle siliyorum ama başka önerisi olan var mı diye sormak istedim teşekkür ederim ☺️