Kızlar insan bi doktor ehil mi değilmi az çok anlıyor , ilçede annemlerin yanındayım kızım dün ateşlendi bugün özele götürdüm neyse kadın azeri başka bir doktor da var oda suriyeli müşteci kampı gibi ucız işçi toplamışlar mneyse baktı etti ciğerlerinden ses geliyor kötü durımda acil damardan antibiyotik vericem ğç dört saat yatış dedi , sonra kan rötgen vs istedi . Benim kızm da öksürük yok burun akıntısı yok hırıltı yok hocam izin vermez seruma dedim e uyuturuz dedi allahım bende film koptu 19 aylık çocuğa narkoz verecek daha neler bide yanlış tedavi uygulanmış bu çocuk iyileşmemiş diyor halbuki talşınmadan son kez takipli doktoruma götürdüm tamamen iyileşmiş dedi yazıklar olsun para için kızıma antibiyotik verecek pislikler neyse ben bunu yemem aldım çocuğumu çıktım belli yani insan sıfatından anlıyor bide menenjit olanilir diyor çocuğun ateşi 38,5 civarı neyse geldim devlete hocaya rica ettim baktı boğazında yara var 6. Hastalık başlangıcı ciğerlerinide dinledi hiçbişey yok dedi .hocam böyle bir olay geldi başıma güvenemedim açıkcası benşm çocumun bişeui yok bukadar kötü diyeceği ağladım korkudan yani ödümü kopardı özeldeki . Antibiyotik bile vermedi gerek yok 3 gün düşmezse gel dedi. Sizce bu hastaneyi şikayet etmelimiyim şimdi