2 buçuk aylıkken gittik biz randevuyu o zamana bulmuştum ilk damla damlattılar gözüne 5 dk sonra tekrar damlattılar göz bebeklerini büyütüyormuş damla yarım saat sonra gözden resim mi röntgen mi ne çekildi doktorun yanına gittik resime baktı bide kendi muane etti hiç bi sıkıntı yok dedi