Tugcecivan Ya ben saçımı kestrmek istiyorum ama böyle enselerde falan omuzda bile kestirdigimde alttan saçlar çıkıyor toka falan tutuyorum zor oluyor ensede hç toplanmaz herlde , varmı kısa kullanip çözüm bulan sal vs yaparken
antropologanne Tugcecivan Nasıl çıkıyorki anlayamadım ? Benim saclarım omuz hizasındaydı hiç öyle bir problem olmadı, şu anda bir ay olcak üç numaraya vurmuştum yeni yeni uzuyor
Deletedmom_72 Tugcecivan Başörtü zor takılır kısa saçta kabarır türban o yüzden bende kısa kestiremiyorum.Çok da seviyorum aslında
Mom9870 Tugcecivan Benim saçlarım kulak hizası kapalıyım bende alt kısımdan bağlıyorum çıkmıyor bir yerden.
Tugcecivan antropologanne Yukardan toplaynca alttan birde tel toka falan tuturmak gerekiyordu omuzlarima düşüyordu işte benimkide
MayneymisAltintop Saç spreyi sıkıyorum 👍🏻 kesin çözüm. Çalıştığım ve sürekli maske taktığım için kulak kısmından kısacık saçlar çıkıyordu hep. Sabah saçımı yaparken fıs fıs sabitliyorum akşama kadar rahatım 😅
Tugcecivan MayneymisAltintop Hmmm buda bir çözüm tabi , topuz falan yapınca düzgün duruyormuydu bağrı
turucukafalikiz Tugcecivan bnde daha yenilerde omuz hizasında kestirdim çıkmıyor benim saçlarım. Tokayla iyice tutturuyorum
Ekvatoral Tugcecivan Ben sinirden kendi saçlarımı kendim kesmiştim sonra da kuaföre gittim iyice kısalttılar düzeltmek için. Çözüm bulamadım ben malesef. Hele uzadıkça daha zor oldu. Bone de düzgün durmuyor açılıyordu. Şimdi bağlanıyor çok şükür
Zelisblt Tugcecivan topuzunu yüksek bağlıyorsun sorun olabilr ama aşağıdan bağlıyorsun bir sorun yaşamazsın.
Ekvatoral Tugcecivan Tel toka felan denedim saçlarım ince telli olduğundan mı bilmitoru. Tutmadı hiç hep düştü
Tugcecivan Ekvatoral Sevmiyorum bende toka toka üst üste birde bone topuz iyice kafada agrlik oluyor zor oluyor işte bilmiyom vala bunaldimda aslında çok uzunda değil saclarim
crazymommy Tugcecivan çok kısa kestirme canım topuzuda biraz aşagıda yap çıkmaz o zaman ben öyle yapıyorum
minik_koalam Tugcecivan bende kestirdim altta çıkıyordu biraz ama eşarpla kapanıyordu yani görünmüyordu dışardan, şuan yeni tamamen toplanıyor ama uzarsa tekrar kestiricem çünkü uzun saçın bakımı çok zor hele ki bebekle daha zor
Tugcecivan minik_koalam Vala benimkide yıprandı çok boya vs yaptım o yziden sicaktada iyi olmuyor zaten
Kumdankale16 Tugcecivan 2 yıla Yakındır kısa saç kullanıyorum boynu açık bağlamadıpım sürece saçlarım çıkmıyor
Deletedmom0099 Tugcecivan ay benimde aklıma düştü geçen ama onu ayrıyeten toplamak lazım diye vazgeçtim
MayneymisAltintop Tugcecivan ben omuzlarımda kestiriyorum azıcık toplanacak kadar. Spreyle sabitleyip topuzlu Bone takıyorum gayet hoş duruyor bence, 🤗