Merhaba sevgili anneler 😊 en geç 1 aya işe başlayacağım. Oğluma annem ve babaannesi dönüşümlü bakıcak. Şuan 13 aylik . Sabah 7 de evden çıkıp akşam 7 de geleceğim. Bir kaç sorum olacak çalışan anneler bana yardımcı olursanız çok sevinirim 😊
Şuan oğlum 9 da falan kalkiyo akşamları 10 11 arası uyuyor. Diyorum ki akşamları daha erken yatırıp sabahları 6 da falan kalksa en azından kahvaltısını evde yaptırıp o şekilde babaannesine gider . Çok iştahlı bir bebek değil malesef annem bir şekilde yedirir ama kayınvalidem pek ugraşmaz. Gün icerisinde yiyeceği yemekleri ben hazirlayipta vermek istiyorum neler yapabilirim. Sadece butun gun corbayla gecistirilsin istemiyorum açıkçası.