Oğlum 23 günlük kaka yaparken öok zorlanıyor ıkınıyo ıkınıyo bazen ya çıkıyor ya çıkmıyor gazı da var karnı şiş sürekli zinco damla kullanıyorum arada bi zeytinyağı veriyorum bi kaç damla dün kontrollerinde sorduğumda asistan başından savar gibi biogaia yağı falan önerdi ama sizin ne gibi tavsiyeleriniz vardır🙏🏻