happymo1 umudum yok dediğin yerde Allah yetişir hiç merak etme herkesin sınavı başkadır. Allahtan umut kesilmez kesersen herşeyini yitirirsin güçlü ol pes etme Rabbim mukafatını verecektir eminim. Benim Arkadaşım var cokta yakın arkadasım bundan 4 4,5 sene önce doktora gitti ve cocugunun olmayacağını öğrendi daha sonra eşi terk etti simdi baskasıyla evli ve 2 yasında da kuzusu var. Diyeceğim su arkadasım Geciktiriyorsa Güzelleştiriyordur. İnan..