Asya_Nesli ahhh ilk 3 ay zombi gibiydik çok iyi anlıyorum sizi, Allah yardımcınız olsun. Neler denemedik, masaj, duş, kiraz çekirdeği, arabada gezdirme, hamak, lavanta yağı… Hiç biri kar etmedi. Biz en son acıbademe götürdük tribudat diye bi ilaç verdi doktor. (Çünkü doktor bile bu kadarını da görmemiştim dedi.) Bir hafta kullan sadece dedi o ilaç biraz rahatlattı bizi. İsterseniz doktorunuza bi danışın. Bir de mommys bliss falan da aldık asla faydasını görmedim, hala devam ettiğim tek şurup nurse harveys colex. Şunun için söylüyorum insan o an çaresizlikten ne duysa onu deniyor. Kimine iyi gelen kimine yaramıyor maalesef. İnşallah hafifletecek bi yöntem bulursunuz en kısa zamanda 🙏🏻