Merhabalar, geçen yıl bu zamanlar safra kesemi aldırmak zorunda kaldım gebelikte taş oluşmuş şiddetli ağrım vardı aldırdık. Ama bir yıldır sık sık ishal ve buna bağlı mide bulantısı oluyor çok aç kalamıyorum yemeği fazla kaçırsam oluyor bazen durduk yere oluyor. 1 yıl oldu geçmeyecek mi bu durum yaşayan var mı?