Dilaraaaaa canım hayırlı olsun,benim sütüm 20 günden sonra geldi ama hep emzirdim sonra mama verdim,mamayıda eds yöntemiyle verdim biberona alışmasın meme reddi olmasın diye ki olmadı cok şükür..sana tavsiyem önce güzelce emzir bi göggsubu 15 diğer gögsunu 15 dk olcak sekilde sonra mamasını ver artırrırsın olmadı miktarıbı