Annekizz Kızlar dişim kırıldı hava alıyor acıyor dişçiye gidicem dolgu yapar muhtemelen bide arkadan iki dişimin arası boş köprü diş yaptırmayı düşünüyorum emziriyorum ama bu süreçte sıkıntı olurmu emzirmemde
Mom0911 Annekizz sadece emzirdiğinizi söyleyin ona göre yapıyorlar herşeyi . Ben hem çektirdim hem dolgu yaptırdım bir şey olmadı emzirdiğimden haberdar ettim doktoru. Ona göre yapıldı
Sarikuzumalp Annekizz ben 8 aylıkken dişimi çektirmiştim. Doktor 3 4 saat emzirme İlk sütünü de sağ dök demişti öyle yaptım sıkıntı olmadı. Ama ablam da çektirdi doktor hemen emzirebilirsin sıkıntı olmaz dedi emzirdi bi sıkıntı yaşamadı.
cikolatali_waffle Ben diş çektirdim uyuşturdu felan söyledim emziriyorum diye bir sıkıntı olmayacağını söylemişti, emzirmiştim. Dolgu hakkında fikrim yok.
Byn87 Annekizz orda yapılan uyusturma işleminden sonra 8 saat emzirmiyorsun , eğer ilaç vs vermezlerse sadece 8 saat emzirmemek yetiyor cnm . Bi günlük ek gıda ve mamayla geçiştirirsin sorun olmaz