Bugün ilk doz biontech oldum. Dün oğlumu memeden kesmiştim aslında akşama kadar hiç emmedi ama gece ağlayınca kıyamayıp tekrar emzirdim. Yani pışpışlasam da susardı aslında sadece kıyamadım. Şimdi tamamen kesebilirim ama bilemedim emzir sütten antikor geçsin diyende var emzirme diyende emzirsem mi emzirmesem mi bilemedim 🤷♀️