Kızlar merhaba bu gün 4 aylık olduk sağlık ocağına gittik aşı için ama tam öğle yemeğine çıkıyorlardı yine de işimizi aceleyle yaptılar sağolsunlar. Aşı takvimine baktığımda 4.ayda 4 aşı görünüyor ama benim kıza 2 aşı yapıldı. Aceleleri olduğu için aşı kartına da işlememişler hangi aşıları oldu şuan bilmiyorum. Çocuk ağladığı için telaştan o an soramadım. Acaba 4.ayda kaç aşı yapıyorlar? Normal mi 2 aşı olması?