AyazveAnnesiss Kizlar günaydın 14 aylik oglum var 8 ayliktan beri besikten sarkiyo diye yer yatağında yatirdim ama simdi kis geliyo gonlum el vermiyor bide kendi odasinda yatiyor 2 aydir falan kameramiz var odada sizler nerde yatiriyosunuz
Nrhytymnl AyazveAnnesiss anne beşiği yatagimiz var doğduğundan beri orta ama sepet gibi olan beşik değil tahta olandan 14.5 aylık önünü kaldırmıyorum gece emzirmeye almak daha kolay oluyor veya o geliyor yanımiza😂
41esra AyazveAnnesiss dogdugundan beri park yatakta uyuyor ilk başta ilk kademedeydi yatak ayağı kalkmaya başlayınca en aşağı indirdik ayağı kalksa da sarkamiyor rahat gayet 👍
AyazveAnnesiss Deletedmom0099 mavilimor peki asagi atlama firsatlari oluyormu boy olarak yani kurtarirmi
Deletedmom0099 AyazveAnnesiss kurtarmaz canım. uyuyo simdi birazdan uyanınca ayakta resmini cekerim sana
mavilimor AyazveAnnesiss atlayamaz bence. Ebat boy olarak bir çok çeşit var incelersiniz. Benim oğlum direk yatağa benim yanıma çıkabiliyor ama yatak ve park yatak yan yana yatak kasasına basıyor park yatak tül kısmımdan. Yani ben oğlumu çok uzun zaman beşiğin yatağını alıp yere yer yapmıştım oraya yatırmıştım emeklemeler ayağa kalkmalar başlayınca odasında beşikte yatsın hadi dedim yattığı 3. Günde kendini yere attı. Hemen o gün gidip bunu aldım.
Deletedmom0099 AyazveAnnesiss rica ederim ne demeekk yalnız icine yaylı yatak alırsan yüksek olabilir ben anne yanı ahşap beşiğin icindeki sünger yatağı kullanıyorum daha ince olduğu icin, bilgin olsun 😘
bayankitapkurdu AyazveAnnesiss park yatakta yatıyor doğduğundan beri. Şuan 16 aylık ama artık sığmamaya başladı. Büyük Yatak almak istiyorum. montessori