Eğer yeni doğan dönemdeyse çok normal. Bebeğin derisi suyun içindeydi şuan havayla oksijenle temas eden sağlıklı bir deri tepkimesi bu. Sivilce de olablr kocaman. Dokunma. Kendiliğinden patlar yada ertesi güne söner. Merak etme. Daha büyükse eğer isilik genelde sıcaktan terden olur üstünü incelteblrsn. İçine sinmezse bir doktora git. Ama bir şey yok için rahat olsun.