Asafbey44 mintax kullanıyorum memnunum. 6 ayda belki 2 belki 3 temizlenmemiş tabak çıktı. Oda üst üste denk geldiği için. Hatta bi keresinde bilerek kabasını almadan koydum makineye. Oda bekledi iyice kurudu. Salça kavanozuydu. Çıkardığımda ben Bile temizliğine inanamadım 😂100 tanesini 33 TL ye almıştık pahalılara gerek yok.