Bebeğim 10 aylık olacak 1 haftadır gece gaz sancısı çekiyor.Ultrosanla bakıldı gaz var denildi.Dr sabsimplex ve maflor verdi ama hala gaz problemimiz devam ediyor.bildiğimiz bir alerjisi yok şimdiye kadar yediği şeylerde hep aynı neden oluyor anlamıyorum kıvranıyor resmen böyle birşey başına gelen varmı önerileriniz nelerdir?