Nlfrszn Kızlar bebegım 7.5aylık oldu sizce inek sütü versemmı benı emmıo sutum gelmıyor 3haftadır annelerimiz eskıden cıcbebe süt yaparlarmıs aranızda veren varmı ?
Cheddar Nlfrszn o annelerimiz yokluktan veriyomuş. Bebeğinizin mamaya ihtiyacı var anne sütü yerine geçecek. Daha küçücük. İnek sütü kansızlık ve tek tip beslenmeye yol açar ek gıdanın başındasınız daha.
Asel8 Nlfrszn benim kızım 10 aylık formül mama, ek gıda ve günde 1 kere inek sütü veriyorum 90 cc veriyorum 10 cc su ile karıştırıyorum
Nlfrszn Deletedmom0099 mama veriyorum 2ncı ayında beri ama boyle ek gıda gıbı gunde 1-2 kere versemmi denemesın ıcın alerjısı felan yoksa
Deletedmom0099 Nlfrszn ek gıdaya başlayın o zaman ama inek sütünden ek gıda olmaz. 2 kere hiç olmaz zaten ağır gelir bünyesine ve kansızlık yapar