Melegim1 Yeni taşındığım yerde randevusuz gitsem sağlık ocağında hemen birinci ay aşısını yaparlar mı bilginiz var mı yoksa önceden randevu mu almak gerek
Deletedmom0099 Melegim1 gidince yapıyolar, genelde aramazlar ama yeni sağlık ocağına kaydınızı taşıdınız mı?
bitterdelisi244 Melegim1 arayın aramadan gıtmeyın gıcık bırıne denk gelırsenız gerı gonderır neden aramadınız der belkı ellerinde o aşı yoktur. cunku bızı hep ararlar
Duyulurum Melegim1 sağlık ocağına kaydınızı aldınız mı? bilgileriniz oraya gidince ararlar. Ben sağlık ocağını gebeyken değiştirmiştim aşı zamanı gelince aramışlardı