Kızım 19 aylık hala emziriyorum fakat şu 10 gündür geçer dediğim şey geçmedi. Meme ucumun hemen yanında yani emerken dişlerinin değdiği yerde delik açıldı. Yani emdiği an bıçak saplıyolar gibi böyle bi acı yoookk. Hemen bi lansinoh krem aldım yenidoğanken çok işe yaramıştı ama bu sefer öyle meme yarası değil ya bildiğin delik 😞 2 gün oldu krem de işe yaramadı napmamı önerirsiniz? Bu arada çok önceden göğüslerimde piercing vardı onların deliği gözüküyordu ama ölü hücre olduğu için kapalıydı doğal olarak. Tahminim dişleriyle iyce aşındırdığı için mi böyle oldu yoksa ay bi çözğm söyleyin lütfen 🙏🏼