Kızlar annem ve kız kardeşim 1 buçuk senedir ingilterede yaşıyorlar orda çalışıyorlar oturum izini de almışlar . Ben çift vatandaşım hem Avrupa hem Türk. Eşim ise sadece Türk vatandaş. . Biz de İngiltere’ye taşınmayı düşünüyoruz Avrupa birliğinden çıktığı için biraz komplikasyonlu bana yardımcı olabilecek birileri varmı acaba en azından bir bilgi alsam . Gitme şansımız varmı ? Varsa nasıl