Kevserzehra merhabalar evet canım o gaz sancısı.. benim kızım 3 ay çekti ıkınıp mosmor oluyordu kıvranıyordu denemediğimiz almadığımız gaz damlası kalmamıştı sonunda biogaia damla da çözüm bulduk çok şükür biraz hafifletti. Uyku da uyumuyor şimdi biraz düzeldi .