1,5 yaşında çocuğum kreşe gidiyor, sınıfında bir yavru var. 2,5 yaşlarında. Kendim ilk kez gördüm, nasıl yaklaşılmalı bilmiyorum. yaşayanlardan fikir bekliyorum..
yarım saat kadar kaldım sınıfta ve bu güzel yavru kendini ifade edemediği, tek kelimesi bile olmadığı için sürekli ağlıyordu, gitmek istiyor, öğretmen ve bakıcı teyze ağlayışları duymuyor artık (çünkü kesintisiz, göz yaşı olmayan ağlama şekli).
ben dayanamadım başım ağrıdı ve çocuğumu aldım çıktım çaresizlikten. Şimdi ne yapmalıyım bilmiyorum.
bu yavruya nasıl yaklaşmalıyız? sınıfta 1,5-2,5 yaş arası çocuk var. ben çocuğuma onunla oyun oyna desem anlamaz ki kendi bebek daha…
Sınıfında özel gereksinimli öğrenci olan anneler var mıdır aramızda