Benimde ilk cocugum oldugu icin tecrubesizlikten olsa gerek ilk gunden veri sleepy kullandim 4 numaraya gecene kadar bebek bezi iyi oldugunu dusunuyordum surekli sizinti vermesine rağmen.
Eltim birgun bana prima bez verdi kullandim hic tasma yok gece boyu degistirmesemde artik sizinti yoktu ama idraR kokusunu disari veriyordu dun molfix pure soft serisini aldim gerçekten muhtesem primadan cokkk daha guzel pamuklu yuzeyi keske ilk basta onu deneseydim dedim tavsiye ederim bebeginizin cildiyle anlasirsa cok memnun kalcaksiniz