KKızlar yedi aylık olduk, şu an anne sütü artı ek gıda olarak devam ediyoruz. Ek gıda olarak sabahlarıYumurta sarısı az peynir tuzsuz zeytin ezmesi ve ev yapımı cici bebeyi karıştırıyorum içerisine çok az pekmez atıyorum hepsi az az oluyor onu yiyor, öğlen yoğurt veriyorum keçi sütünden Yaptım çünkü alerjisi var mı yok mu hala bilemediğimiz için dikkat etmeye çalışıyorum. Akşam üzerine doğru da sebze çorbası veriyorum tabi bunların hepsi yarım çay bardağı ya da 4/3. Kadar veriyorum ayriyeten de normal bir şekilde anne sütü alıyor tanımların bitti altıncı ay tadımlarım bitti şimdi yedi aylık olduk acaba ek olarak ne yapabilirim ya da miktarlarınımı Çoğaltıyım yoksa bu şekilde mi devam edecek. Bir de ek olarak yedinci ayda başka hangi sebzeleri verebilirim şu an kabak havuç balkabağı patates suan verdim şimdiden teşekkür ederim😘😍