Adaaylin 1bucuk saate bir 90 iciyorsa iyi masallah. Benim 3.ayindan itibaren istahsizlik basladi . 3 saate bir 120 yi zor iciriyorum. Gunde 4 5 kere 120 anca iciyor bide gece ben kendim kaldiriyorum iciriyorum. Bazen oluyorki 60 iciyor bazen 90. Suan tam 5 aylik oldu hala ayni devam hatta daha da azalmaya basladi. Hayirlisi bakalim😊 sizin ki iyi geldi bana.