17 aylık oğlum dışarı çıktımızda istediği olmazsa kendini yere atıyor ağlıyor bağrıyor. Evde de aynı şekilde asla üstünü değiştirmek istemiyor masa koltuk tepelerinde yapma dedikçe inadına yapıyor ısırıyor vuruyor normalde hiç böyle değildi bu ara çocuguma bir hal oldu çok yoruluyorum gece bile uyanıyor 🤦🤦