Bebeğim 5 günlük. Normalde bugüne kadar gayet düzenli ve iyiydik. Ama sabah emzirirken boğuşmayla başladık. Sonra zar zor uyudu. Uyanma saatine yarım saat kala uyandı ve ağlama krizine girdi. Tekrar emzirdim. Şuan karnı tok, altı temiz, gazını da çıkardık. Ama tam uyudu diyoruz gözlerini geri açıyo. Tekrar ağlıyo. Kucağıma alıp omzumda uyutunca uyuyor. Ama yatağına koyunca ağlıyor. Napıcam ben böyle bi tavsiyesi olan varmı