Slm Anneler benım 5ay25gunluk oğlum var aşırı derecede hırcın bu aralar kucagıma aldıgım gıbı ıssırıck yer aryo yuzumuzu tırmalıyor aniden ağlama krizine giriyor bunların yanı sıra gunduz uykusu yok uyumuyor malesef aksam da 8gıbı uyuyor gece 4defa falan kalkıyoruz sizce bunlar normalmı ve yapmam gereken bırsey varmı tskler şimdiden.