Kızlar bebeğim dört ayına gircek yedi eylülde ancak hala gazımız devam edıyor evet eskden daha cok agalrdınama hala bitmedi özelilkle gece cok sancılanıyor ve benı emmek istıyor gazını cıkartmak için bende uykuku oluyorum mecbur verıyorum ancak bu daha cok gaz yaptgınu düsnüyprum sap simplxde kullanıyoruz belkı bu kadar o fayda verdı ama gece cok aglıo ama gözü kaapalı birfen bese kdar genelde hep benı emmek istıyor bu da daha cok gaz yapıyor sizce ne yapmalıyım vermemeliyım dimi iki saaat gecmeden enazdın son emzrimemin üstünden ?birde kan gelıyor artık ara araa eskıden gelmıyordu evet mukuslu kakası genlde ama kan bu son bir ay gelmeye basladı ara ara bulundugun yerde alerji testı yok özelde kaka tahlili yaptım temiz cıktı besın alerjısı mı var acaba bu sekilde gece huzursuzluk yapar mı ? Diyarbakırda devlet hastanleri dolu görünüyor acaba gitsek yınede bakarlar mı yoksa bildiğiniz özel bir hastane var mı iyi alerjı testi yapabilceğimiz 😔☹️🙁