Hanımlar selam. Bebeğim 3 ay 20 günlük. Artık yıldım bu kusmadan çocuğuma üzülüyorum çok. Ne yerse çıkarmaya başladı bazen peynir gibi bazen su gibi ama aşırı derecede. Zaten geçen ay kontrolünde bir ayda 400 gr almıştı yani kilo sorunu da olmaya başladı. Zaten başından beri süt ürünleri diyetindeyim alerjiktir diyenleriniz için. Ne zaman geçecek bu günde kaç sefer üst değişiyoruz belli değil onu geçtim çocuğum kilo alamıyor bir ton ilaç kullandım yok bana mısın demiyor yaşayan varsa yorum yazsın lütfen😢