Yaseminnnnn93 Hilalrkmn ya o sansizlik kisinin basina geleceği varmış asiya baglaniyordur ilgisi yoktur en azından korona olunca etkisini gormeyceksin iyi düşün hastalansak bebeler perişan olur iki dozuda yaptır korkma
Recbeyer Hilalrkmn ben emzirmiyorum ama biontech oldum sadece kol ağrım oldu benim zaten 2. Güne geçmiş oluyor
annesioglusu3 Hilalrkmn 1.dozda kol ve hafif baş ağrısı yaşadım dün 2.dozu oldum yine kol ağrısı, halsizlik ve hafif ateş yaptı:) ama hepsi 24 saatin sonunda geçti:) hiç korkmayın diğer dozuda olun mutlaka
Lizbon Balbebek_Egemen Ne demek randevu da öylesine alınıyor oraya gittiğinizde sistemde görüyorlar ama içeride kaç kişi varsa form doldurulup öyle aşıya alınıyor. 11’de aldınız fakat 12’de gittiniz diyelim hiç sıkıntı yapmay gerek yok :)
Elif3406 Hilalrkmn ilk doz da sadece kol ağrım oldu ama 2.dozda baya baya korona belirtileri yaşadım. Bebeğim küçük olduğu ve yanımda kimse olmadığından parol içip biraz kendime gelmiştim. Baya etkiledi beni canım