Umay3840 Kızlar nolur yardım edin kızım sleppy bio natürel 1 numara kullanyodu son zamanlarda hep iz yaptı bu arada 4100 gram bebsm 1.5 aylık molfixe gecmeyi dsnyrm sizce 1 numara mı 2 numara mi iyi olur
Birprensesannesiii3850 2 alın kızım 4 aylık 4 numara kullanıyorum 1 aydır fazlada almayın kilo aldikca kesiyo bez 😊