Anneler merhaba, kızım için elma, armut ve bebek irmikli bir mama hazırlamıştım. Gece saat 12 civarında. (gündüz hiç durmuyor çünkü çok zor hazırlıyorum) soğuması için cam saklama kabında kapağı kapalı bir şekilde tezgahın üstünde bıraktım gece mamaya kalkınca kaldırayım diye. Unutmuşum sabah 7 gibi gördüm kaldırdım dolaba ama içim rahat etmedi. Birazda fazla yapmıştım atmadan önce fikir almak istedim sizcede çöp mü olmuştur yoksa verilebilir mi