_Nehirim_ ağlarsa ağrısı olduğunu anlarsınız zaten calpol verebilirsiniz 4 yada 6 saatte bir. ateşini elinizi koysanız anlarsınız zaten ama yine de saat başı ölçün tabi ki. 38e kadar normal sayılır, vücudun bağışıklık kazanması ilaç vermenize gerek yok ama 38den sonra mutlaka verin.
3 gün banyo yasak, geçmiş olsun 🌸