Merhaba arkadaşlar oğlum 15 aylık hiçbirşey yemek istemiyor tüm gün aç geziyor emmek bile düşmüyor aklına neredeyse. Yerse azıcık yoğurt birkaç lokma meyve başka birşey yok. Ne mama sandalyesinde tutabiliyorum ne bir yere oturtup bir kaşık çorba içirebiliyorum. Ağıdına bir lokma versem yarım saat duruyor. Ben kafayı yemek üzereyim kendimi bitmiş tükenmiş hissediyorum artık. Ona yemek yedireceğim düşünmek bile beni mahvediyor 😔 iştahsız yemek istemeyen bir bebeğe çözüm bulan var mı 😔