Kızlar haftaya işe başlayacağım.Oglum 7 buçuk aylık olacak.İlk üç ay emziği tuttu çok rahattık sonra dişler çıkınca emziği reddetti bir sürü emzik denedim en son bibs emzik aldım ama tutmuyor bı türlü.Bakacak kişiyi çok zorlayacak yoksa😔😔Herkes emziği bıraktırmaya çalışır ben tutsun diye uğraşıyorum🥺Nasıl tutar yardım edin😭😭😭