Mmkk DOLANDIRICI amin inşllh Bn zaten sünneti olsun 1 aylık aşısı olsun topuk kanı olsun hepsinde dışarda bekledim o ağladı Bn ağladım dayanamıyorum napiyim eşimde bnm gbi dayanıksız görümcelerim eşlik ediyor bu tip durumlarda hiç başında bekleyemiyorım kalbim ağrıyor
Mmkk Archmomm evet emziriyorum bnmki gazlı kolik çok sık emzirmememde gerekiyor ama bugün emzirecem hem gitmeden hem alışan hemen sonra inşllh
ipekk05 Mmkk bizde şimdi geldik aşıdan aşı vurunurken çok ağladı şuan uyuyo 🥺 hemşire eve gider gitmez calpol ver dedi ateşin çıkmasını bekleme dedi ama bazılarıda hemen ilaç verirseniz aşının etkinliği gider diyo siz verdiniz mi eve gelir gelmez