Sonsuzmutluluk merkurkedisi_ gelişim takibi için yapılıyor kan tahlili demir depalarına falan bakılıyor.
Cigdemino merkurkedisi_ Benim bebeğim 20 aylık aynı soruyu dün bende sormuştum burada. Bugün sağlık ocağını aradım , 5 yaşına bakar bakılmıyor burada dediler. Bilginiz olsun🌼
merkurkedisi_ Alyaa_43 1 ay var daha kontrolümüze oyüzden yakınımızdayken sağlık ocağına gitmek istedim. Zaten kontrol amaçlı
Alyaa_43 merkurkedisi_ kontrolü beklemek zorunda değilsiniz rahatsızsa çocuğunuz hiç beklemeyin derim
Aliveannesiiii merkurkedisi_ hayır yapmıyorlar, en azından benim bağlı olduğum sağlık ocağı öyle. Hastanede yaptırdım ben iki kez. Arayıp sorun isterseniz boş yere gitmiş olmazsınız.
Ssedaa merkurkedisi_ yani çocuk hemşireleri daha kolay buluyor bebeğiniz içinde işkence yapmamış olursunuz. Geçmiş olsun bu arada