Kızlar ben normalde adet tarihlerimi hep programa kaydederim ama son adetimi etmemişim doğumdan beri adetlerm hep düzensiz zaten şimdide hala adet olmadım ama bu ayın başında olmuş muydum yoksa olmadım mı hatırlamıyorum aslında hamile kalma ihtimalim olacak birşey hiç olmadı ama yinede insan niye gecikti dyor bugün doktora gidieceğim başka şeyler için acaba gebelikte baktırsam mı kanda böylr bişey olduğunu söylesem😒her gecikme gebelik değildir tabi ama ne biliyim emin olamıyorum olmuş muydum yani şuan adetime varmı ben mü telaş yapıyorum en son birlikteğimizde çok yakın zamanda yani hamile olsam ble şmdi çıkmaz öyle yakın yani ama off kfam çok karışk