Benim bebeğim de 3 ay 8 günlük kafasını tutuyor şuan ama illaki yorluyor ve bana yaslmak istiyor ayaktayken de tutabiliyor yastginda da ama çok uzun uzun süreler değil belli sürelerde sonrasında yorluyor böyle bişey olabilir mi yoksa kafasını hiç mi tutamyor sizin anlmniz lazım aslında tutmasa sürekli düşer