Emzirdiğim için alerji ilacımı içemiyorum. Günlerdir kaşına kaşına bir hal oldum. Bu arada bademciklerim şişti ve burnum da akıyor. Şimdi bu durumda sağlık ocağına gitsem bana ilaç yazarlar mı yoksa hastaneye gidip covid testi mi yaptırmamı mı söylerler? Sanırım nezle salgını varmış. Bilgisi olanlar yazabilir mi?