MerveKenan Musam uyuyor benim kızım.4 aylik olucak artik ama1 ay öncesinde emmesi yoktu ve kilo alimida azdı ve uyuyordu
gulapikk Musam benim ki de 3 aylık ama doymadan asla uyumuyor maksimum 10 dk uyuyor hemen kalkıyor geri karnını doyuruyorum uzun süre uyuyor
Musam gulapikk yok mama ile besleniyor 10 gündür zorla veriyorum içmek istemiyor gece 3 90 cc ve sabah 7 60 cc de verdim öyle duruyor
gulapikk Musam mamasını mı değiştirseniz? Benim oğlum da mama ile besleniyor. Gece 2-3 kalktığında 120 cc sabah 7.30 da 150 cc veriyorum gün içinde bazen 90 bazen 120 cc veriyorum
Mercimek26 Benim kızımda uyumuyor açken. Aç olduğu zaman direk ağlamaya başlıyor zaten. 2.5 aylığız bizde.
Musam gulapikk ne güzel içiyormuş benimki nerde icecek o kadR mamayı hangi mamayı kullanıyorsunuz sizde benim gibi sorun yaşadınız mı hiç
gulapikk Musam yok çok şükür hiç yaşamadık. Bebelac gold kullanıyorum bir doktorunuza sorun isterseniz bu neden olurmuş
Musam gulapikk 3 tane doktora götürdüm hepsi de kilo alımı iyi çocuğun saglıklı dediler bir tane daha doktora götürecem bakalım