1anneee kızzz niye sevmesin. Ben çalışmadığım halde yolda oğlum 7 kat yabancıya gidiyor ve bana gelmek istemiyor. Özellikle anne ve babam olunca bi kıyamet, inan benim arkamdan hiç ağlamadı bile bu zamana kadar. 2 yaşına girecek. Ama sevmediğini hiç düşünmedim bu zamana kadar. Bak bi de ben hep evdeyim bütün ilgim alakam onda. Babasına da öyle bizi bir yerden gelirken görünce, annemlere almayayım diye geri kaçar. Böyle düşünme biz anneyiz sevmeden olur mu hiç? Bazı çocuğun yapısı odur. Akılları tamamen ermeye başlayınca İnan diplerimizden ayrılmayacaklar.