malpinannesi Kizlar merhaba bebegim 13 aylik geceleri hala beslenmek istiyo yani uyandiginda mama icmek istiyo vermedigim zaman asla uykuya geri donmuyo bende mecbur veriyorum suyu denedim ama anladı onu da icmiyo baska nasil yol izleyebilirim
Deletedmom0099 malpinannesi ben suyla bıraktırdım ağladı ama normalde uyuttuğum şekilde yani sallayarak geri döndürüyorum uykuya 13,5ta kestim 20 gün oldu
hobby_catolog_hk malpinannesi su miktarını yavas yavas artırın diye okudum en son hep su verin istwyecekmiş. birden değil de yavas yavas daha sulu mama
Sinifcianne malpinannesi 1 hafta 10 gün sabredip asla bişey vermeyeceksenız. Ağlayabılır siz yanındasınız sonucta sakinleştirerek uykuya donmesini sağlayacaksınız. O yaşta herşeyi anlıyorlar zaten. Pış yapıp bekleyin yanında.
merkurkedisi_ malpinannesi 13 aylıkken kestim bende kucağımda gezdire gezdire geri uyuttum. 1 hafta falan sürdü çok ağladı. Su teklif ettim onu da istemiyordu. Sonra alıştı. Şimdi yine 1 kere falan kalkıyo geri uyuyor
Deletedmom0099 malpinannesi 2 içiyodu 120-120 ama bazen dalamadığında 60 daja yapıyodum ben diyodum ki ya içiyo zaten alışkanlık değil açlıktır ama sabah ilk öğününde hiç öyle bi iştahlılık yok yani gerçekten acıkmıyomuş belli ki