Herkese merhaba. Malum o çok ünlü 4.ay atağındayız ama sorsanız bizimki iki aylık olduğundan beri atakta bence🤦🏻♀️ bebeğim öncesinde minimum destekle sadece pışpatla cok güzel uyuyordu ama artık illa destek istiyor. Ya göğsümde ya da kucakta uyumak istiyor zaten atak döneminde olduğu için tamamen bebeğimin ihtiyaçlarına göre hareket ediyorum. Sorum şu atak bittikten sonra bebeğim eskisi gibi pışpata döner mi yoksa artık hep desteğe mi alıştı? Sizinkiler nasıldı? Şimdi pışpat yapsam da uyumuyor 40 dk uğrastım uyumadı kucağıma aldım 5 dk da uyudu. 🙎🏻♀️Yine pışpatla zor da olsa uyutsam diyorum ama ağlıyor kıyamıyorum. Sizler neler yaptınız ? Atak geçince her şey nurnimet oluyor mu nolur olsun😇